Cautam servere orice tip.


    [Regulament] Admini si Utilizatori

    Distribuiti

    Admin
    Admin

    Mesaje : 6
    Data de inscriere : 29/01/2015

    [Regulament] Admini si Utilizatori

    Mesaj Scris de Admin la data de Joi Ian 29, 2015 2:52 pm

    Pentru început, îţi urăm bun venit în LoTuS şi te asigurăm că te vei simţii ca acasă!
    Dacă eşti unul dintre utilizatorii noi, îţi recomandăm atât ţie, cât şi utilizatorilor mai vechi să acordaţi 10 minute celor câteva norme impuse de conducerea noastră. Căci, în schimbul acestor 10 minute, te vei putea bucura de luni, poate ani fără griji pe forum-ul nostru.
    Totuşi, dacă te grăbeşti, ia seama măcar acestor cerinţe esenţiale:

    ● Pentru fiecare regulă încălcată, veţi fi sancţionaţi, în funcţie de gravitate, cu unul sau mai multe warning-uri. Desigur, la 3 warning-uri acumulate, veţi primi ban 30 de zile pe acest forum;
    ● În cazul în care un utilizator a primit ban pe două conturi, va primii automat ban pe IP;
    ● Dacă sesizaţi nerespectarea uneia dintre regulile de mai jos, sunteţi rugat să raportaţi persoana în cauză, indiferent că e utilizator sau membru al staff-ului. Pentru asta, trebuie să accesaţi Plângeri moderatori. De asmenea, puteţi folosi butonul REPORT Image;
    ● Nu judeca un moderator pentru că te-a sancţionat, discută frumos sau reclamă-l;
    ● Pe lângă acest regulament, citeşte şi regulamentele secţiunilor în care doreşti să-ţi începi activitatea;
    ● Deşi poate nu aveţi timpul necesar să citiţi regulile de mai jos acum, v-am ruga să o faceţi cât de repede puteţi, pentru a vă bucura de o şedere cât mai plăcută alături de noi.
    ● Ai grijă la ce spui, ce faci, tu răspunzi de orice acţiune necugetată.


    REGULAMENT UTILIZATORI


    1. LIMBAJUL:
    ● Folosirea unui limbaj vulgar aduce după sine suspendarea permanentă pe acest forum;
    ● Nu tolerăm insultarea membrilor înregistraţi, indiferent de limba folosită;
    ● Provocările sunt, de asemenea, pedepsite cu banarea temporară sau permanentă, în funcţie de situaţie;
    ● Rasismul de orice fel este sancţionat cu warn sau ban permanent;
    ● Sancţiunile sunt aplicate şi în cazul mesajelor private;
    ● Limbajul neadecvat reprezintă şi cenzura parţială a cuvintelor vulgare.
    ! SANCŢIUNE: WARN

    2. Mesajele off-topic sau spamming-ul nu sunt permise! Păstraţi discuţia dintr-un topic la subiectul principal şi postaţi în acesta doar dacă e într-adevăr nevoie.
    ! SANCŢIUNE: WARN

    3. Evitaţi postarea a două mesaje unul după altul! Pentru asta, folosiţi butonul EDIT Image. Fireşte, dacă între 2 posturi există un interval de 24 de ore, acestea nu se mai consideră dublu post.
    ! SANCŢIUNE: WARN

    4. Este interzis să postaţi acelaşi mesaj sau acelaşi topic de mai multe ori, cu scopul de a atrage atenţia!
    ! SANCŢIUNE: WARN

    5. Reclama pe acest forum este interzisă! Orice post pe forum sau în chat ce conţine reclamă la orice alt site/forum va fi sancţionat!
    ! SANCŢIUNE: BAN PERMANENT

    6. În cazul în care cereţi o informaţie, daţi cât mai multe detalii, aşa încât să te putem ajuta!
    ! SANCŢIUNE: AVERTISMENT VERBAL

    7. Nu este permisă ataşarea de imagini cu înţeles ofensator sau pornografic în semnătură, avatar sau pe chat!
    ! SANCŢIUNE: WARN

    8. Avatarul trebuie să aibă maxim 150x300 de pixeli! Preferabil ar fi să postaţi un link către o imagine, deşi puteţi de asemenea să uploadaţi un avatar.
    ! SANCŢIUNE: WARN + Revocarea dreptului de a mai avea un avatar

    9. În semnătură nu aveţi voie să puneţi prea multe imagini, astfel încât să le fie celorlalţi greu să citească pagina! Maxim 2 semnături, sau un Banner de 400 de pixeli şi eventual, un userbar.
    ! SANCŢIUNE: WARN + Revocarea dreptului de a mai avea o semnătură

    10. Folosirea excesivă a tastei CAPS LOCK în posturi pe chat sau în topicuri este interzisă!
    ! SANCŢIUNE: WARN

    11. Este interzisă înregistrarea pe forum cu nickname-uri ce au înţeles ofensator, rasist sau ce conţine injurii!
    ! SANCŢIUNE: BAN

    12. Utilizatorii nu au dreptul să exercite funcţia de moderator, cu mesaje de genul: "Dă-i warn ăluia!"; "Ăla merită warn!"; "Nu mai faceţi spamming!", "Închideţi topicul ăsta!" etc.
    ! SANCŢIUNE: WARN

    13. Unele forumuri/sub-forumuri au reguli suplimentare menţionate în topicurile din acele secţiuni. Aceste reguli sunt obligatorii, fiind considerate reguli ale forum-ului!
    ! SANCŢIUNE: WARN

    14. Butonul REPORT Image nu este pentru orice prostii! Trebuie folosit doar în situaţii în care un membru a încălcat regulamentul, sau dacă un anume topic încalcă regulamentul!
    !SANCŢIUNE: WARN

    15. Evitaţi posturile care conţin doar emoticoane, posturile monosilabice, care nu denotă altceva decât incultură şi lipsă de respect. De exemplu: "Da", "Nu", " Smile ", " =)) " etc.
    !SANCŢIUNE: WARN


    REGULAMENT MODERATORI:


    1. REGULĂ DE BAZĂ: Regulile utilizatorilor nu sunt excluse pentru moderatori! Se vor aplica aceleaşi pedepse, iar dacă se va repeta, se va ajunge la retragerea dreptului de moderator pe acest forum;
    2. Odată ce primiţi moderator pe acest forum, sunteţi de acord să menţineţi ordinea, iar dacă este cazul, să sancţionaţi alţi membrii regulamentar;
    3. Nu abuzaţi de accesul pe care îl aveţi şi nu daţi warning-uri decât în cazul în care a fost încălcat regulamentul;
    4. De fiecare dată când daţi un warn unui utilizator, aveţi obligaţia de a-i edita postul şi de a-i indica motivul;
    5. Moderatorii trebuie să aibă un limbaj civilizat faţă de utilizatorii forum-ului, nu cu un aer de superioritate;
    6. Dacă un moderator lipseşte nemotivat mai mult de o lună, va primi remove;
    7. Acumularea a 3 warning-uri duce la retragerea accesului de moderator;
    8. Moderatorii sunt obligaţi să închidă, sau să trimită la arhivă posturile/topicurile care încalcă flagrant regulamentul;
    9. Când închideţi un topic, trebuie să explicaţi clar şi argumentat motivul;
    10. Când acordaţi un avertisment verbal, completaţi asta la notiţele utilizatorului;
    11. Orice reclamă este sancţionată cu ban permanent;
    12. Moderatorii închid doar în categoriile lor, nu în cele destinate adminilor sau în ale altor colegi;
    13. Nu insulta alţi utilizatori sau membrii ai staff-ului, în comentarii sau mesaje private. Nu escalada conflicte stupide, nu ne pasă cine a început sau onoarea cui a fost pătată: dacă eşti certăreţ ai zburat de pe site-ul nostru;
    14. Fără discriminări religioase, etnice, rasiale, sexuale sau de orice alt fel.
    15. Moderatorii nu au voie să folosească comenzi pe niciun grad. Doar globalii, co-adminii si adminii au aces drept.
    16. Niciun moderator de pe acest forum nu are dreptul de a face cerere de upgrade la mod. global, indiferent de activitatea sa! Up-ul se ia pe merit, dar doar atunci când administraţia decide că e timpul!
    17. Gradul V.I.P se aplică doar cu cerere prin PM unui administrator, acest grad fiind plătit cu 5 euro lunar sau echivalentul în RON.


    *Dacă sesizezi că un moderator a încălcat o regulă aduci la cunoştinţă unui administrator sau co prin PM;
    *Pentru orice neregulă sau plângere, trebuie să vă exprimaţi nemulţumirile la secţiunea Plângeri moderatori.


    REGULAMENT CHAT:

    1. Nu aveţi voie să faceţi reclamă la alte site-uri;
    2. Nu aveţi voie să folosiţi un limbaj trivial, vulgar, şi să vă insultaţi unii pe alţii;
    3. Să nu depăşiţi mai mult de 4 rânduri consecutiv;
    4. Să nu folosiţi CAPS LOCK de mai multe ori la rând când scrieţi în chat, pentru a nu strica aspectul;
    5. În chat, nu este permisă postarea imaginilor de orice fel, decât cu link, nu cu img;
    6. În chat, nu este permisă postarea cu BBcode-uri de orice fel. (culori, img, spoiler, etc);
    7. Scrieţi o idee într-o propoziţie/frază.


    ATENŢIE! :
    Site-ul nostru nu a pătruns cu forţa la tine în casă, tu eşti cel care se conectează la forum-ul nostru. Tot aşa cum tu nu primeşti pe oricine în casă, şi noi lăsăm doar pe cine vrem noi să ne utilizeze proprietatea privată. Accesul este deci un privilegiu, nu un drept, privilegiu pe care-l putem retrage arbitrar oricând capriciile noastre o cer. Niciunul din conceptele asociate site-ului nostru, ca de exemplu numele de utilizator, comentariile, profilul, vechimea etc. nu îţi aparţin; ele sunt înregistrări în baza de date a forum-ului nostru, deci putem dispune de ele după bunul nostru plac. Dacă te decizi să faci o donaţie, o faci din mărinimie şi spirit de recunoştinţă pentru comunitatea noastră, fără a pretinde un serviciu la schimb.

    *Orice altă situaţie neprevăzută de acest regulament va fi judecată de adminii/moderatorii globali/moderatorii acestui forum, care au şi ultimul cuvânt în ceea ce priveşte deciziile luate.
    *Aceste reguli nu sunt negociabile, deci dacă nu-ţi convin, poţi închide oricând contul!

    Mulţumim pentru colaborare, conducerea LoTuS.


    Administratorii acestui forum îşi rezervă dreptul de a modifica acest regulament periodic, deci vă sugerăm să-l verificaţi zilnic.

      Acum este: Dum Ian 22, 2017 8:15 pm